in Blog

Dragă Romtelecom

shutterstock_165683060Aș vrea să îți spun pentru a 3-a oară în această iarnă că nu mă interesează. Nu  vreau să îmi schimb furnizorul de telefonie. Nu vreau pachetul cu imprimantă, tabletă, telefon mobil sau televizor color. Sunt foarte mulțumit de serviciile curente de care beneficiez și mi le voi schimba atunci când voi crede eu că este cazul.

Nu vreau să beneficiez nici de consultanța în IT(pe mine v-ați găsit să mă întrebați?) și nici nu vreau să-mi faci un site gratuit (serios? mie? site gratuit?).

Recunosc că am greșit de două ori față de tine. Prima a fost să mă înscriu la online business school, despre care am crezut că va fi ceva serios, dar nu s-a dovedit. (probabil o campanie pentru colectare de adrese). A doua a fost să răspund la primul telefon venit din partea ta și să nu specific că nu vreau să mai fiu contactat. Regret și sper să mă revanșez față de tine prin această scrisoare publică.

Mi-ar plăcea, totuși, ca angajații tăi să comunice între ei și să nu mai sune aceeași societate de 3-4 ori, prezentându-i aceeași ofertă, aceluiași reprezentant. Este stresant.

Sper să colaborăm, în viitor, când voi avea motive personale și necesități profesionale de a apela la tine. Sunt sigur că atunci vei fi în stare să îmi faci oferte cel puțin la fel de bune ca cele pe care mi le bagi acum, ușor- ușor, pe gât.

Cu respect,

domnul administrator al cărui nume nu s-a putut copia de pe mfinanțe.ro

foto: young boy laughing holding white square via shutterstock

Write a Comment

Comment