in Filozofie cu 'z', Internet/Web

A fi Dumnezeu în 2.0

Pe internet, informația pleacă de la o sursă și ajunge la un publicist. De la publicist este preluată de alți publiciști. E ca o înșiruire de cercuri concentrice, al căror centru este sursa, iar primele  inele sunt publisheri de ordinul 1, 2 sau 3. Mai departe sunt pierde vară.

Dacă un individ publică pe blogul lui o informație preluată de pe mashable.com, nu înseamnă că el e cel care trebuie creditat pentru informația publicată. Mai degrabă, el e cel care trebuie amintit, deși este complet opțional, ca fiind intermediarul, nicidecum sursa.

A merita respect  în 2.0 nu înseamnă a te apuca să copiezi informațiile unui comunicat de presă sau să traduci știrile de pe site-urile britanice.

A fi influent cu adevărat înseamnă a fi sunat direct de sursă înainte să se emită comunicatul și înainte ca știrea să apară pe site-urile importante.

După ce faci asta, plânge-te că n-ai fost citat sau că ai fost plagiat. Alege dintre cele mai folosite etichete

Write a Comment

Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.