in Internet/Web

Site-urile în limba engleză produc mai mult în Adsense

Așa se întâmplă pentru că în Adwords vorbim de o concurență mai mare pe cuvinte cheie la nivel mondial. Astfel, reclamele pe site-urile în limba engleză aparțin celor care plătesc 2-3 euro pe click, în timp ce în România se întâmplă destul de rar să nimerești un 5 lei. Nu este un lucru rău, este ceva absolut normal.

Dacă ar fi existat consumatori mai mulți, am fi avut producători mai mulți. Dacă am fi avut producători mai mulți, ar fi fost concurența mai mare și s-ar fi aruncat mai mulți bani în promovarea online.

Pe de altă parte, dacă reclamele afișate ar fi eficiente și s-ar face un studiu mai amplu în mediul online, poate că investitorii în promovarea online ar face reclame decente pe care să merite să arunci un click. Pentru că multe companii preferă să-și facă bannere în paint, utilizatorii le mai confundă cu ferestrele pop-up din anii 2000 (click pe virus, facebook style)

Ca să înțelegeți tabelul de mai jos: în prima coloană avem canal, apoi tipul de reclamă, număr de afișări (reclame), număr de click-uri, procent click/afișare, media pe click, rpm*  și totalul obținut.

adsense

 

Write a Comment

Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.