in Internet/Web

Facebook face “bara-bara” cu spamării anilor 2000

Mai știți reclamele alea enervante care apăreau pe site-uri când îți era lumea mai dragă și care te anunțau cu megafonul că ești vizitatorul cu numărul un milion și că ai câștigat la loterie? N-aveți cum să le uitați, mai ales dacă aveți peste 5 ani de când vă cunoașteți cu internetul.

Ei bine, facebook-ul a dat mână liberă tuturor spamărilor să-și facă reclamă. Pe un ban, pe doi, pe trei, au schimbat puțin mesajul, au schimbat și tehnologia (că nu mai e cu pop-up), dar tot aceeași măgărie demnă de hi5 a rămas. De data asta suntem fericiții câștigători ai unor ipad-uri. Mă rog, și alea sunt vechi, dar sunt ipad-uri. Apoi aflăm cum să facem fix 379 de dolari pe zi, folosind Google și că putem slăbi fix 23 de kilograme în două săptămâni dacă dăm un click.

Nu mai dau print screen-uri pentru că începătorii internetului le pot observa oricând. Ceilalți, care nu sunt noobi, citesc Adevărul.

 

Write a Comment

Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Webmentions

  • Site-urile în limba engleză produc mai mult în Adsense : Cristi Juverdeanu 20 noiembrie 2012

    […] Pe de altă parte, dacă reclamele afișate ar fi eficiente și s-ar face un studiu mai amplu în mediul online, poate că investitorii în promovarea online ar face reclame decente pe care să merite să arunci un click. Pentru multe companii preferă să-și facă bannere în paint, utilizatorii le mai confundă cu ferestrele pop-up din anii 2000 (click pe virus, facebook style) […]