Câtă dragoste au furnizorii pentru mine

1. RDS mă ține fără net de 6 zile. Au rezolvat sesizarea generală, dar au trimis o echipă și pe scară ca să verifice. M-au sunat pe un alt număr pe motiv că la al meu n-am răspuns. Era și logic, din moment ce curva a notat numărul meu cu o cifră schimbat. Cum nu am răspuns, mi-au schimbat portul și acum mai trebuie să mai aștept vreo șase zile ca să vină să-l bage la loc. Nu-s proști?

2. webhostingpad.com – firma de găzduire pe care țin ortograme.ro a făcut upgrade la serverul de MySQL. În proces, mi-au futut baza de date și nu mai vedeam articolele. Mi-au răspuns cu multă căldură că problema e din cauza mea, că cineva mi-a accesat contul și că mi-a șters articolele din baza de date. Evident că ar putea ei să caute într-o arhivă, o baza de date veche de maxim o săptămână și să o pună la loc pentru o sumă modică de 10 dolar. Cam așa gândesc americanii pe timp de criză: noi stricăm, tu plătești. Nașterea mă-sii!

Ulterior am descoperit că pot să repar eu tabelul cu articole. F@#$%!

 

2 comentarii

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.